عاشقانه 23
تفریحی ، سرگرمی ، سلامت ، روانشناسی ، دانلود آهنگ ، دانستی ها
عاشقانه 23
5 مهر 1399 ساعت 10:11 | بازدید : 274 | نویسنده : مهدیار | ( نظرات )

سلام بچه ها . . .

اول ی تشکر از همتون بکنم که واقعا شرمنده ی همتونم .مرسی از اینکه بهم سر میزنین و با نظراتون دلگرمم میکنین.

میخام نظر همتونو راجع به وبلاگ بدونم.مثلا در مورد اهنگش یا قالبش یا متناش و کلا همه چیزش .دوس دارم انتقادات یا پیشنهاداتونو بهم بگین تا با کمک هم عیب های وبلاگو برطرف کنیم ....

بازم مرسی از همتون


داریم جایی زندگی میکنیم که . . .

هرزگی مد . . .

بی ابرویی کلاس . . . مستی و دود تفریح . . .

دزد بودن و لاشخوری و گرگ بودن رمز موفقیت . . .

وقتی به اینا فکر میکنم میبینم دنیای ما از جهنم هم بدتره . . .

یاد گرفتم وقتی ارزش ها عوض میشن . . . .عوضی ها با ارزش میشن . . .


_____________________________________________________________________________


عشقه من . . .

 از تو دلگیر نیستم . . .

از دلم دلگیرم که بی وفاییهایت را صبورانه تحمل میکند . . .


____________________________________________________________________________


“کنج گلویم قبرستانی است پرازاحساسهایی که زنده بگورشده اند،

به نام بغض….”

عشق گم شده من..

نبودن هایی هست که هیچ بودنی جبرانشان نمیکند،وآدمهائی که هرگز

تکرارنمی شوند….

وتو آنگونه ای…

فقط همین…


________________________________________________________________________________

عشق من . . .

کاش بودی . . .

وقتـی بغض مـی کردم . . .

فقطـ بغلم مـیکردی و مـیگفتـی . .

ببینم چشمـــــاتو . . . منـــــو نگاه کـن . . .

اگه گریــه کنـی قهـــــر مـیکنم میرمـــــا . . .!

کاش بودی لعنتی . . .


________________________________________________________________________________


خوابم نمیبرد…

به هیچ چیز فکر نمیکنم…

جز “او” و میدانم که خواب است…

و قبل از بسته شدن چشمهایش

به همه چیز فکر کرده است…

جز “من”……!!!


________________________________________________________________________________


آدمها فقط آدم هستند نه بیشتر و نه کمتر . . .

اگر کمتر از چیزی که هستند نگاهشان کنی آنها را شکسته ای . . .

و اگر بیشتر از آن حسابشان کنی آنها تو را می شکنند . . .بین این آدم های آدم باید عاقلانه زندگی کرد نه عاشقانه . . .


__________________________________________________________________________________


عشق گشتن توی خیابون های با کلاس نیست . . .

عشق حرف زدن های شبونه نیست . . .

عشق پیچوندن کلاس و رفتن پی هوس نیست . . .

عشق رابطه داشتن بی اساس نیست . . .

عشق یعنی اینکه با یک نفر باشی  . . .

اینو بفهم عزیز لعنتی ام . . . مابقی عشق نیس . . .


________________________________________________________________________________


عشق من . . .

ما بدهکاریم به هم . . .

به تمام دوستت دارم های ناگفته ای که پشت دیوار غرورمان ماند و انها را بلعیدیم . . .

فقط و فقط برای اینکه نشان دهیم منطقی هستیم . . .


_________________________________________________________________________________


عشق من . . .

عشق اون نیست که در اوج رابطه پاک بمونی  . . .

عشق اینه که در اوج اختلاف خیانت نکنی . . .


_________________________________________________________________________________


خدایا . . . .

الودگی آدمها از حد گذشته . . .

چند روزی دنیا را تعطیل نمیکنی . . . .؟


_______________________________________________________________________________


میدانی رفیق . .

بعضی زخم ها هست که هر روز صبح باید روشونو باز کنی . . . نمک بپاشی . . .

تا یادت نره دیگه سراغ بعضی ادمها نری . . .


__________________________________________________________________________________


نامش را هرچه میخوای بگذار

تعصب
غیرت
حسادت
من نامش را عشق میگذارم
ودلگیرمیشوم ازبعضی آدمها 
که تورا ازان خود میدانند
توفقط به من تعلق داری
شادیت شادی من است
وجودت گرمابخش زندگیم
وتنت پاسخ تمام خواهشهای من
من تورا باهیچ کس تقسیم نخواهم کرد
این نامش عشق است
تونامش راهرچه میخواهی بگذار


_________________________________________________________


ازدستش عصبانی هستی
هرچی باهات حرف میزنه خودتو به نشنیدن میزنی
بعد صدات میکنه چندین بار
نگاهش نمی کنی فقط بهش میگی که باهاش قهری
بلند میشه ازپشت بغلت میکنه توچشمات نگاه میکنه اولش خیلی جدی اما وسطاش خندش میگیره و میگه 
توغلط میکنی بامن قهرکنی 
ازلحن صداش خندت میگیره 
همین برای خوشبخت بودن کافیه اینکه بهت نشون میده طاقت نداره صداتو نشنوه


_________________________________________________________________________________


راه بدی را انتخاب کرده بودم برای نگه داشتنت ...!
 صداقت ؛
 مهربانی ؛
 زیاد به “تو” توجه داشتن ؛
 و خیلی حماقت های دیگر …
 این روزها ، هرچه خائن تر باشی ،
 دوست داشتنی تری …


_______________________________________________________



جسارت میخواهد

نزدیک شدن به

افکار دختری که روزها مردانه

با زندگی می جنگد

اما شب ها…

بالشش از هق هق دخترانه اش خیس است



________________________________________________________________________________


عشق من . . .

از “نبودنت” دلگیر نیستم…
از اینکه روزگاری “بودی”، دلگیرم


_________________________________________________________________________________


عشقه من . . .

نوازشگر خوبی نبودی
ســـــــــــفید شده
تار مویی را که قســــــــــــم خوردی با دنــــــــــــــــــیا عوضش نمیکنی…


_________________________________________________________________________________


درســت زمانی که ســرت جــای دیگری گــرم است

دل مـــن همینــــجا یـــــــــخ میـــــزنــد !

چه فاصــله زیــادی است از سـر تـو تا دل مــن . .


__________________________________________________________________________________



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
لینک دوستان
آخرین مطالب
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان جی فان و آدرس jfun.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 1152
:: کل نظرات : 1

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 3

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 6
:: باردید دیروز : 23
:: بازدید هفته : 6
:: بازدید ماه : 8081
:: بازدید سال : 27556
:: بازدید کلی : 53005